Isnin, 19 Julai 2010

MSU terus gah melangkah!!


Alhamdulillah, ucapan yang harus kita ucapkan. Dulu ramai yang tidak kenal MSU.Persoalan yang sering ditanya bilamana kita beritahu kita sedang belajar di MSU. "MSU.Apa tu? Malaysia....." tidak pon bilamana kita beritahu belajar di Shah Alam, jawapan yang akan kita terima ialah " belajar kat uitm Shah Alam ke?"

Sekarang saya pasti ramai yang akan kenal bilamana kita menyebut MSU. Tempat yang kita wakafkan diri untuk selama 3 tahun dalam menimba ilmu, jangan sesekali kita lupa akan jasanya.

Termasuk didalam kelompok Excellent memang sesuatu yang harus dibangga lantaran MSU baru sahaja dalam bidang pendidikan tinggi ini berbanding kolej-kolej private yang lain yang sudah lama bertapak di dalam negara kita dan juga yang sudah dikenali ramai sebelum ini.

Tetapi harus diingat,kecemerlangan individu bukan hanya sekadar kecermelangan akademik semata-mata tetapi kecemerlangan sahsiah dan juga jati diri juga penting. Biarlah seiring dan sejalan. Jangan tinggalkan kecemerlangan sahsiah dan juga jati diri semata-mata untuk mengejar kecemerlangan akademik. Saya yakin seorang individu itu akan lebih hebat dan terbilang bilamana mampu untuk menonjol di dalam akademik dan juga sahsiah jati diri.

Proud to be MSUian.

3 ulasan:

  1. me to00!!
    i'm proud to be MSUian~~

    BalasPadam
  2. salam sahabat.... ingin bertanya...
    ada dengar2 perkhabaran...
    msu ada masalah management...n lecturer selalu cancel kelas... benar kah???
    adik sy menjadi serbe salah utk mendaftar dgn MSU... minta beri pendapat...terima kasih...

    BalasPadam