Selasa, 16 November 2010

Bus MSU terbakar?

Salam...sudah lama tidak update blog, biasalah tinggal di kampung, kemudahan internet tidak semudah di bandar. So, untuk menghilangkan bosan, saya pun pergilah cyber cafe yang berdekatan dengan rumah. Dan yang terkejutnya, saya buka blog yang saya selalu jenguk untuk mendapat maklumat terkini iaitu milo suam dan juga amenoworld. Kalau senang-senang jenugklah blog mereka ini. Mantap!!


So, berbalik kepada asal, saya terkejut bilamana melihat post terbaru milo suam, iaitu bus MSU terbakar. Biar betul? Ini gambarnya.




Betullah tu.Menghairankan bagaimanalah bus ini boleh terbakar? Nak tanya juga Uncle Ganeson yang handel bus ini, tapi bukan sekarang, nantilah bila dah daftar nanti. Saya juga nak tahu apa reaksi pihak pengurusan MSU tentang isu ini sebab ini melibatkan keselamatan dan kebajikan mahasiswa/i MSU. Sudahlah banyak kes bus terbalik, kemalangan dan sebagainya dan yang terbaru melibatkan bus MSU sendiri. Tragis dah takziahlah kepada Uncle Ganeson sebab bus terbakar.

Bimbang nak naik bus sekarang ini!!

6 ulasan:

  1. ehh..cam xbetol jee..hmm

    BalasPadam
  2. satu terbakar..100 datuk boleh beli..hahahaa

    BalasPadam
  3. satu terbakar..100 datuk "boleh" beli...

    Mampu? Semestinya...
    Mahu? Wallahualam...

    BalasPadam
  4. kita tidak akan jadi pandai dengan mengata orang lain bodoh.sila buktikan gambar ini fake jika anda orang yang pandai =)

    BalasPadam