Sabtu, 14 Ogos 2010

Melayu haprak!!

Salam Ramadhan.


Sangat terkeut tengok gambar yang telah diprint screen ini. Perempuan melayu Islam dengan selamba minum air kencing syaitan dan berbangga melakukannya. Lihatlah sendiri umat akhir zaman, terus lena dengan dunia.Tidak sedar bahawa malaikat Maut sentiasa menunggu masa untuk mencabut nyawa kita. Sempatkah bertaubat?




Ali r.a. berkata: "Dunia ini adalah bangkai, dan barangsiapa yang ingini akannya, maka dia mesti sanggup berkawan dengan anjing-anjing. Dunia ini memperdaya, menyakiti dan kemudian berlalu. Allah tidak menetapkannya sebagai ganjaran bagi hamba-hamba-Nya yang salih, dan tidak pula sebagai azab bagi musuh-musuh-Nya."

“Islam telah bermula dengan dagang dan ia akan kembali dagang, maka berbahagialah mereka bersama Islam di waktu ia dagang.”
- Hadith Riwayat Muslim






7 ulasan:

  1. Na'uzubillah.. buat malu kami org Johor je. Anak Johor yg diberi pndidikan agama seawal drjh satu hingga ke Drjh Khas Agama (drjh paling tinggi di Sek Agama Negeri Johor). Paling memalukan, mncemarkan Islam. Bangga, rasa hebat buat maksiat. Sbg Muslim, kita doakn agar Allah mmberi petunjuk dan mmbuka rahmatNya kpd saudari kita ini.
    -fhmi_89@y.c

    BalasPadam
  2. amin..

    mudah-mudahan di bulan Ramadhan ini, beliau mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah SWT.

    BalasPadam
  3. hmm.. kita tak cukup usaha sedarkan mereka mungkin.

    Moga berkat bulan baik ada terbias pada dia dan yang seangkatan dengannya.

    BalasPadam
  4. nauzubillah..sy sgt malu..sbg org johor yg telah diberi didikan agama sejak dr awal persekolahan..
    bole beraksi sebegitu rupe..

    semoga allah mengurniakn Nur Ain hidayah..amin

    BalasPadam
  5. Salam, sedihnya bahasa yang dia guna tak sanggup nak sebut langsung, inilah akibatnya makan minum yang tidak halal.

    BalasPadam
  6. kita sebagai sedara seugama seharusnya tidak membiarkan mereka terus dalam keadaaan sebegitu...apa yang mampu kita buat adalah berdoa agar mereka menerima hidayah dari Allah swt.amin.

    BalasPadam